Thursday, September 24, 2009

Syawal..syawal..syawal..

Syawal ke-2
Pg2 mak da jerit suh aku bangun. Akak gelakkan aku sampai pecah perot. Hampeh btl. Pg tu abah ajak p umah makteh. Merasa la makan tapai [mtk2 encik jantung xnampak] Gile sedap. Nak makan byk2 malu2 plak..nasib makteh tapaukan. mekaseh..

Ptg dok umah tgu org dtg raya..Pamili belah mak plak sampai umah..meriah la rumah kan? aku plak asik melantak beskot raya dpn tb..hik hik hik

Syawal ke -3
Agak ribot. Sedara belah abah skali serbu. Ade la dlm 10 pamili. Gile kelam kabut. Salu roger dl kalo nak dtg, ni men terjah jek. Cis..

Syawal ke-4
Dok rumah saje. Hehehe...masa ni kan..si abe merajuk tau. Sbb aku ckp kat dia member nak dtg raya. Bleh plak dia jeles. Aku sbrnye xtau dia jeles. Cuma mcm pelik la..apesal dia xroger aku mcm sll, pas aku bg tau member nak dtg, tos senyap. Aku pk dia bz jek. Malas nak pk pape. maghrib, dia sms..buat2 tanye aku da mkn blm. Selidik2 punye selidik, upenye dia jeles member tu dtg umah. Aku da gelak mengilai2. Nasib sms kan..kalo ckp..mmg matiklaa...pecah telinga abe dgr.Bile da tau abe camtu, saje jek aku sakat dia lg ckp nak p umah member tu sok. Padahal aku da ckp, x p kat member. Segan dowh nak p. Aku kenal dia jek. Abe bleh plak sambung majok. Aku da sakan gelak neh. Last2 aku send msj..ckp mmg x p.. da ckp pon sbnrnye ngan member aku x p. Tetibe..abe reply msj laju2.. "nate sungguh" kah kah kah..

Syawal ke-5
Gigih kipas sate. E-jat plak sms tanye ketne. Nak dtg raya la tu. Aku pesan la..nak dtg bg tau, yelah..xkan nak layan dia ngan badan aku bau sate kan? tp, member buat dajal. da nak sampai umah br roger ckp nak dtg. Aku baru reply kata drive lambat2..aku nak mandi..dia bleh reply ckp da sampai. hangen aku. Jatoh saham gua. Dahlah bawak member. Xpat aku nak menggatal ngan bau sate ni. Aku suh dia ddk..aku masuk bilik, tkr baju suor, pakai losyen..da wangi.. kuor2 bilik..dia kutuk aku. hampeh. Paling klako..bile salah sorang kawan si e-jat ni macam malu2. Aku pon bahankan la member tu. Bleh plak dia sampai tersipu2, siap menyorok blakang member lain. Mmg klako gile. Tp, malam tu..mmg kire mencatat sejarah la. Sebab..sbrnye e-jat ni bf xjadik aku. Lalala. Dr form 1 sampai skang dia carik umah aku..malam tu br jumpe umah. Tu pon dia men agak2 jek Mana nak jumpa, asal nampak kelibat dia, lintang pukang aku larik. Hahaha

Syawal ke-6
Keje! keje! keje!

No comments: