Thursday, September 24, 2009

fadan muka haku

Sehari sblm aku coti, aku buhsan gile. Masa tuh buat pape pon sume xkene. Aku pon gatal2 tangan la p log in ym abe [matikla queen ctrl ni] wakakaka.. ade aku kesah??

Tah camne, agaknye nak dijadikkan penyebab, aku on jek ym abe, ade plak minah tu dok buzz dia. Pahtu dok panggil sayang2 bagai. Peh! dia punya rasa mcm tuh, sdrk mau ingat lah! Aku cube belagak cool. Ecece..baiknye la ati aku kan? Aku da start menyumpah2 dah. Tp purak2 cool. Aku layankan saje minah tuh.. Abe plak time tu bz la kot. Senyap jek dia.

Malam - abe on9..maka..aku pon seranglah. Xdelah aku nak marah2 sgt. Cuma aku ckp kat dia, kalo ade org lain, ckp. Aku xkan marah. Tp abe kata minah tu saje jek tls camtu. Abe kata lg, dia da lama xctct ngan minah tuh. Abe pon mcm pelik jek bile aku cerita ape yg jadik. Tp ngah marahkan.. Mn nak pk logik sgt. Mmg lps tu aku merajuklah. Merajuk paling lama aku kire. Esoknye tu plak aku da start coti. Ngam la..mmg aku xroger abe langsung. Dr malam sampai keesokkan hari aku senyap..

Tp, yg ngeknye...aku ni kan cpt sejuk. Puas tau aku tahan xmo roger abe. Dr marah sebab minah tu, aku jadik skt ati plak apesal abe xpujuk aku. wakakaka..gilo!

Last2 dlm tengah ari abe sms aku. Ayat dia, mmg terbaek dr ladang. Gile skema. Mcm nak jawab soklan karangan SPM.[ampown abe]

Bile aku ckp kat abe...aku xmarah dah pasal smlm..tp skt ati pasai ape dia xpujuk aku. Xpasal2 pastu aku kene gelak ngan abe. Abe kata aku majok xhingat. Xtentu arah dia. Nak roger aku tkt aku mengamok. Dia ckp sampai dia tido dgn hp. Padan muko...len kali nak buat lg lah. hehe

No comments: