Friday, September 25, 2009

Jejak kawan

Smlm- on fs - dpt komen dr as - tp mengaku dia ayu - suh aku add fs. As = ex ayu. Ayu = best friend masa kat kolej dulu.

Aku sms ayu tanye, skali adk dia reply plak daaa...Try sms no ayu lg 1 - pending- try call-voice mail

Pg ni, aku try lagi kol ayu. Yes! dpt! xpasal2 kene marah ngan ayu..sbb dia puas carik aku xdpt.Aku - bg no tepon umah..dan begayot sakan la - untung org gomen - time keje begayot- sampai 2 jam -  adekah duit rakyat bayo cukai utk org gomen bergayut sakan??

Mcm2 kami bualkan. Ayu kata dia da xtau nak carik camne. Saje gatal bkk ex dia punye fs, sbb ex dia ckp penah add aku. Ayu ade kata lg-kalo jdk next week nak dtg umah

Dl.aku dan ayu ibarat kembar siam. Dimana ada ayu, disitu ade aku. Kami sgt-sgt rapat. Sampaikan..aku tadehal ayu nak kuor ngan bf aku, dan sebaliknya. Sll jugak kami ketawa bile org lain sebok-sebok tanye..siapa bf siapa sebnrnye. Paling klako, aku dan ayu bleh berkongsi peng. Wah..bisek ni. Lariksssss

Aku tiba-tiba rindukan suasana masa kat kolej. Rindu makan sebungkus megi ramai2. Rindu nak berjaga malam padahal tatau buat ape. Rindu nak usik member2 yg kuat melatah.Rindu nak kene kejar ngan warden sbb curik-curik keluar. Rindu nak skodeng member mandi. Hik hik hik. Rindu nak kejekan member time bufday [oh, xbleh lupa aku kene siram air softlan masa tgh berak. gile lembot rambut aku keesokkan hari] lalalala~ Ah! mcm2 rindu lg..dan bile puasa menjelma..dgr jek lagu raya..sampai meleleh air mata..tp sbb aku rock..purak2 cool..padahal gua sayu beb. Mata berkaca wa ckp lu!!

Ops..dan...malam raya, ex peng masa kat kolej carik. Bleh plak kata teringat kekasih lama. Rindu kat aku. Bile tanye kat aku rindu dia ke x..dan aku jawab x.. teros sentap? motif?? tapaham sungguh..pegilah hanyut...

No comments: