Saturday, September 5, 2009

berbuka dan sahur

smlm, aku kira time berbuka paling xbest. kalau sll time buka ber 5, 6 atau 7 tp smlm hanya ade aku, mak dan abah. adik-adik lain keje. lambat plak balik. sudahlah mcm tu, buka xdpt ice plak. camne aku leh lupe nak wat ice eh? kecewa btl.kan da xpasal-pasal kene telan air teh o suam. kalau selalu telan air mcm air br keluar dari paip..semalam, secawan teh tu pon, macam tersekat jek nak telan. adoiii


sudahlah tu, smlm buat pertama kali aku kene baca doa. baca doa makan je plak tuh. bleh plak tetibe blur, camne doa buka puasa. boleh? baca sikit punye laju. 200km/j aku rasa. kalau selalu telan air dl, smlm telan nasik dl. da sdh makan, br mnm air. time mkn pon, mkn pnh tertib. senyap jek.

abah siap ckp, nasib ade budak sorang tu [aku r tu kan], kalo x, kite dua jek

huhuhu...

sahur plak..ingatkan adk2 bgn le sahur mcm sll. hampeh. bile mak kejot, sensorang bg alasan da mkn sblm tido. yg aku ni plak, kalo sll jadik org kedua bangun pas mak, pg td, org last. abah mak da siap makan, br aku bgn. tu pon aku xtau ah bp kali mak kejot..huhuhu


arap-arap ari ni ramaila umat time berbuka

No comments: