Friday, September 11, 2009

Gado

Ari ni ade sorang mamat, naik2, tumbuk muka sorang mamat yg ngah leka ngadap pc. Gile tekejot aku. Gedebuk! munyik dia. Tau ah laki kalo bertumbuk kan? tepat kene mata okeh penumbuk tu. Aku pandang jek dl.Kalo agak-agak mcm hape jek karang, leh aku join kan?[kepoyoan disitu]

Pas bg penumbuk, jerit2 plak. Pastu check2 beg. Rupanya dia tuduh budak tu rembat dwet dia. Aku tgk yana da keras kat kaunter. Masa bdk tu ngah hayun penumbuk, si yana menjerit, terkejot kot. Hahaha

Aku naik letih tgk telenovela tu. Aku pgl budak tech. Br jek p pgil, blah plak budak tu..maka..gigih plak aku p tgk bdk yg kene penumbuk tuh

Aku tgk dia da menangis. Mata dia da bengkak. Kat kibod ade darah. Aiseh! kesian beb!! Aku tanye kat bebudak ni..apesal jantan tu td

Bebudak ni ckp, tu abang dia. Dia tuduh bdk tu rembat dwet dia.Tp, aku rasa, kalaupon dia marah pasal duit dia ilang, xkan senang2 nak belasah org kan? menyampah btl aku ngan jantan camni. harap jek muka comel, pala otak letak kat tumit kaki! Kalo ko nak gado adk beradik pon, perlu ke nak show off mcm tu? konon nak tunjuk ko hebat la? Eeee...tolonglah!

Tp, btl, aku kesian gile kat bdk tu. Buatnye pape jadik kat mata dia, xpasal2pasal jek. Abang dia pon xberakal. Geram btl aku. Lg aku geram, bile jadik keje plak, aku kene lap darah kat kibod ngan lantai. bongok!

Ah! kurus puasa aku. xpasal-pasal jek

No comments: