Saturday, September 26, 2009

Majlis tunang deqno

Wah, gigih plak aku hapdet kan musim2 raya ni. Nampak sgt xde keje nak buat...

Ari ni deqno tunang. Deqno ni kazen aku belah abah. Kazen paling rapat ngan aku. Aku-deqno-nerah. Kalo blk kg, tulah geng kami. Sebaya dan ramai ckp kami bertiga mcm adk beradik. hek hek hek

Ari ni deqno tunang. Pg2 aku da bgn. Msj si abe tanye da sampai kl ke belom. Tp xreply, dan aku rasa maybe dia sangkut kat mana2 kot walaupon dia da bertolak maghrib smlm.

Smapai umah deqno, minah tu suh aku temankan dia makeup. Segan ngan pak andam tu katanye. Gile jambu pak andam tu. Pakai bj kemeja pink putih, rambut mcm hero citer korea, kulit yg mulus. Tp, xde pon lembot sgt aku tgk. Bile dia ckp jerk...adoii...lembot gilo. Bekenan acik wat menantu ekau ni jang! wah..tetibe!! Giler lama tgu minah tu abes mekap. dkt 2 jam gak ah! gile bosan. nyesal plak xbawak hp. hik hik hik. Ingatkan tugas aku sampai situ jek, skali dia mtk aku temankan dia time nak sarung cincin. apekah? tp, aku xdpt buat. kuor bilik jek, ruang tamu da pack. Makanye aku terjengket2 tgk dia dari pintu bilik sajork.. oh! tteibe frust kenapa aku xtinggi

Tp, mmg cun ah minah tuh. Pandai pak andam mekap...huhu...

Beb, moga cinta suci kalian sampai ke jinjang pelamin + akhir hayat.... amin

nak tgk gambo? ehehehe...jeng..jeng..jeng...

=

=

=

=

=

=


No comments: