Wednesday, September 30, 2009

Kene paksa makan

Skang ni kan,  kene bebel pasal xmakan nasik. Yelah..mmg aku xmakan nasik, tp aku makan mende lain. Time masak dok usung beskot raya la, kacang la, sumi la..siap jek masak, da kenyang. Xkan nak sumbat lg kan? Huhuhu. Kat bawah ni sebab2 aku xmakan nasik...sampai kene bebel cam bdk kecik


Ini sebab pertama..



Ye.mcm kekanak riang. Tp dah ini yg aku suka, How?


hek hek hek..apekah dalam tupperware kecik itu? larikssssss..


menu tgh ari td : sambal daging + bayam goreng + ikan goreng [aku masak]wakakakaka

Tp, aku ttp xmakan tgh ari..blk ptg..sumbat2 jek nasik dlm mlt..takot abe marah kalo xmakan..bole? wakakaka







2 comments:

Anonymous said...

patot lah doksir make nasik!dush!
dush!dush!

Zue said...

alah...makan jgk la
tp..sikit jerk..
shh..jgn ngadu tau...
wakakaka