Tuesday, October 27, 2009

rasa dlm hati

A = bekas kekasih yg sudah d anggap mcm darah daging sdrk
B = kekasih yg d anggap mcm chenta matinya

Betol! aku akui..sangat2 cemburu melihat kemesraan mereka. Kalau itu satu kesalahan..maafkanlah..aku xmampu membuang rasa itu. Ataupon, haros nanti aku pergi membawa rasa ini.

Ntah. Aku xtau. Ape haros aku lakukan. Buang rasa itu jaoh2? ataupon sekadar memejamkan mata, memekakkan telinga dgn apa yg sedang terjadi. Aku syg dgn ikatan yg ada anta aku dan dia. Aku syg dia. Btl2. Bkn mainan.

Aku tahu, dia marah bila aku bangkitkan soal ini. Tapi, itu yg aku rasa. Skang aku mula menyimpan rasa. Melihat apa yg sedang terjadi. Aku mula memprotes..mempamerkan mimik muka yg &^%$. Aku mula menjaohkan diri. Memberi mereka ruang tok bersama.

Kadang2...aku rasakan aku mcm seolah2 aku menganggu mereka

Utk dia..maaf....aku cemburu dan sangat cemburu

Tp..rasanya...siapa pon d tempat aku mungkin akan rasa apa yg ku rasa...Hati mn yg terusik..bile segalanya dengan dia...Sedang aku...xtau apa2...

Seandainya....kehadiranku mengganggu kalian...khabarkanlah...

Maaf....aku emosi..dan sangat emosi [nanges]

Moga aku masih boleh bertahan demi sayang yg sgt2 dlm..yg tlh aku simpan dlm hati...hanya utk dia...


No comments: