Sunday, October 11, 2009

cemburu

Sungguh! aku xsuka bila perasaan tu datang. Aku akui aku malu utk mengaku yg aku cemburu. Aku btl2 benci perasaan tu. Lagi2 bila da kantoi aku cemburu. Dia punya malu..rasa mcm nak pakai topeng jek. Adoii... Kadang2 aku rasa, baik berjauhan dari dpn mata. Sbb bila jauh ape dia buat aku xnampak. Ni bila da dpn mata...pantang ade xbekenan kat mata...tos aku diam seribu bahasa. Aku bkn jenis meluahkan bila hati aku terguris. Bukan. Aku bkn mcm tu....

Selalu sangat aku diam bila aku terasa. Air mata kerap jadik teman. Aku pon xpasti sejak bila aku jadik begini. Simpan semua rasa duka sendiri...

Ntahla....aku xtau..btl2 xtau..aku tau berdiam diri xkan selesaikan apa2. Tapi....aku juga xberdaya berterus terang....

Aku sayang sangat2. Aku tkt tok lukakan ati dia...sungguh!

Arghhhhhh!!! mencik! tolonglah akuuuuuuuuuuu

1 comment:

MisZ DeAnNa said...

x bgs simpan sndri perasaan jelesh tuu..

baek luahkan..

baru lega..