Tuesday, October 6, 2009

padah kacau adik

sebelom2 ni..aku ari2 sakat abe. sampaikan kalo sehari xsakat..rasa mcm ade mende xcomplete lagik..tp..skang..uwaaaaa..

makanya aku kacau adik..

memula kaco dia time ngah ratakan tanah kat blkg umah. Tau ape aku dapat? dia p baling kelapa kat aku. nasib baik xkene aku. tp kene pintu reban ayam abah. menggelupur dia p ttp blk..hahaha..padan muka

pastu kaco dia sms...yg ni kejam sket..dia baling aku pakai kayu ape tah. aku xsempat elak. merasalah kaki aku kayu tu. sakit wooo..merah lg..tempang sekejap..huh! keji jek perangai

Yg ni..aku plak kene sakat adk. masa ngah siang ikan..rasa mcm ade mende dok cuit2 lengan aku. bila pusing belakang..tau ape mende tu? kaki anak katak! eeeeeeeeeee...walaupon aku xtakut katak..tp..aku geli la jugak. kan da xpasal2 aku jerit2 panggil abah. tp, nasib jugak anak katak. kalo tikos..haros aku mengamok2..silap2 nanges teros...

2 comments:

Ash Desh said...

ish xsangka sungguh.. sker sakat org dienyer..

Zue said...

hik hik hik
baru tau eh