Tuesday, October 6, 2009

ah.oh.uh

Gile gedik tajok..kawan2..maaflah ye..emosi xstabil neh...mungkin n3 selepas ini..ade yg bermacam ragam. Mana2 yg melampau tu..mahap la yer...wayar den satu da putuih..uwaaaaaa

Dia..yg haritunye beriya2 srh memilih dan memberitahu ade tuntutan tugas yg menyebabkan dia akan meninggalkan aku utk seminggu atau dua tanpa khabar berita[sempot aku nak baca..tade titik..koma bagai] tiba2 buzz di ym...

Part paling mcm *&%* bila aku tanye

da makan?
suda
makan ape?
makan rojak
aik..rojak? ni katne nih? kata nak p bla..bla..bla..seminggu dua baru blk
hahahahaha

ha..kan? da kantoi...tulah..menifu lg...mencik! nak jek aku luku2 pala dia ni. Ujung2 siap pesan..malam ni tepon. Tah pape. Ingat aku cam dia ke? Nak tepon ..kene wat appoinment bagai?

Zaaaaaaaaaaaaaassssssssssssss

Larikssssssss

No comments: