Tuesday, October 6, 2009

Napsu makan

Org kata..bile  kite sedih..kite xkan ade selera makan. Apa yng dipandang..sekadar satu pandangan kosong..

Tp..apesal aku neh...skang ni..makan mcm org kebulor? Makan mcm2 sampai perot xbleh sumbat lg..tp ttp nak makan. Sampai adik2 tego "yg ko makan..mcm org kebulor sgt ni knp?"

Betol la...sebab..malam td..aku makan semangkuk yong tau fu..semangkuk mihun sup dan seketul ayam goreng. Tp, aku ttp xkenyang. Adk aku makan yong tau fu semangkuk je da bersandar. Yang aku? aku perasan gak..adk aku dok jeling-jeling jek aku..tp aku buat2 xnampak

Dan.. utk 2 ari ni...hasil marathon makan mcm org kebulur..hasilnya..berat aku jadik 51kg..yg mana sblmnye hanya 47/48kg. Wahahaha..bile tgk badan aku berisi..org kata hati aku senang. Padahal..gua frust. Pts cinta. beb! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

7 comments:

InaYusoff said...

kita Same Okeh..
kaLau susaH haTi..
maKanaN adaLah penGubat lUka Hati..
maKan..n MakAn..n MakaN..
wuGi wOO tak maKan..
heheheh..

*bile maO sembang2 di pHone lagiK cik BEledI~

Zue said...

ehehe..
esok sy roger kamu
itupon kalo maxis baek ati bg sy free la
lalalala~

MisZ DeAnNa said...

psssttt..

sebelom mkn baca bismillah dulu tak tuuu..

hiks..

Zue said...

baca...
tp..itulah
selera membuak2
lebih pada lepas perasaan kot

InaYusoff said...

hOhoho..ri neh beSday kamO eh..
hePy beSday..
ye ke besDay kamO..
eh..
tak taw besday kamo biler..
huhuh

Zue said...

ye..rinie besday sy
mekaseh wish

Unknown said...

eh.. ur befday today.. Happy bestday and birthday. Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan diberi keberkatan dalan menjalani kehidupan selepas2 ni.. amin..

hmm.. jgn seday2 be strong k..