Sunday, October 4, 2009

Hahahaha

Ahad, umah sebelah ade kenduri kawen. So, sabtu malam- agak bizi disana. Sebagai memeriahkan majlis ada karaoke. Bile ade karaoke, mcm2 jenis manusia ada. Sblm blk, haros sakat incik jantung dl [ abe ] Disebabkan skang ni, cemburu abe tahap gile babeng, maka adalah sangat seronok mempergunakan cemburu beliau sebagai penyeri idop aku. Muahaha[gelak dengan keji]

Esok umah sebelah ade kenduri kawen. Malam ni ada karaoke. Musti ramai jantan. Blk keje malam ni nak singgah kejap la.
Jangan nak ngada2 lah. Dok umah diam-diam.
Alah..p kejap jek. Pastu balik lah
Holah [ itu tanda protes ok. kengkonan daku cool gilo] wakkaka..matikla...slumber jek kutuk

Sampai umah, selongkar dapo. Lapo la plak. Walaupon da makan burger, tp..perot aku ni ttp mtk nasik. Perot org kg kan..dan disebabkan ini jugaklah..aku xberapa layan fast fud sangat. Tong gua mtk nasik jek...mende lain...slow sket..huhuhuhuhu

Tetibe abe msj. Ingat dia nak wish nite mcm biasa. Tp awal sangat plak. Ghupenye..dia da mcm cacing kepanasan. Tkt aku p menebeng umah sblh. Wakakaka..plan menjadik..makanya...aku sound tepek jek kat abe

Ni msj ni, test line eh? tgk p umah sblh ke x
tau xpe

Keh keh keh...sampai tertido aku layan msj dia. Last msj abe... aku baca time bgn tido...Ari ni nak sakat ape plak eh? Mcm best plak sakat dia ari2...baru ku tau..nikmat upenye menyakat neh.. wakakaka..tp..kalo org sakat aku, sentap giler...kadang2 siap nanges lg. Ati xkental beb.. wakakakaka

No comments: