Tuesday, October 6, 2009

04/10/2009

Berat sungguh rasa hati. Terpaksa melepaskan dia pergi. Sungguh! dari hati..aku xmampu. Sayang sudah ku beri. Hati apatah lagi. Namun... apa yang ku takutkan terjadi jua. Aku dipinta memilih. Jantung yg itu atau jantung yang ini. Sejujurnya, aku mahu memilih keduanya.Sungguh! Tp... aku ttp juga kene memilih..ini atau itu. Aku memilih jantung yg lagi satu. Jantung yang selalu buat aku xwujud...jantung yg egonya setinggi alam..jantung yg ....bla..bla..bla..

Usah tanye mengapa aku xmemilih jantung yg lagi satu. Sedangakan sepatutnya aku memilih jantung yang terlalu baik untuk disakiti. Jantung yg selesa utk aku berkongsi segalanya. Jantung yg setia menemani aku tiap masa. Aku tau dia terluka. Namun, aku jua terluka. Lucunya bila kami saling memberi semangat utk bangkit. Padahal kami sama-sama terluka.Padahal air mata menitik utk tiap sms pemberi semangat. Pelakon hebat kami!

Memilih jantung yg satu lagi..bermakna...aku rela disakiti. Aku rela tidak dipedulikan  dan..aku juga rela seperti ditidakkan kewujudanku.

Walaupon jantung yg lagi satu..suda tidak bergelar encik jantung secara dasarnya..namun..dalam hatiku..dia masih incik jantungku. Biarlah ape org nak kata. Aku xpeduli. Tiap hari..sms dia juga yg kunanti..semuanya dia. Selepas ini..aku tidak akn menggunakan perkataan incik jantung lg. Incik jantung aku tujukan khas buat dia [ABE] Aku mahu dia tahu..aku xrela kehilangan dia...aku syg dia..sangat-sangat! dan..aku xdapat bayangkan..bagaimana aku tanpa dia. Insan yg selalu ada tiap jatuh bangunnya aku. Walau pertemuan seketika, ia antara detik indah dalam hidup aku.

Menjelang hari lahir...ini...yg aku harus lalui..moga dengan pertambahan umurku nanti..aku makin tabah menempuhi hidup...doakan...aku dan abe tabah...terus berjalan tanpa jatuh...

Abe
..terima kasih utk segalanya..
..terima kasih utk kasih sayang
..terima kasih utk perhatian
..terimaa kasih...terima kasih..terima kasih..



Abe..maafkan utk kelukaan ini..Sungguh..daku pon terluka...

No comments: