Saturday, October 24, 2009

lalala

lama suda xhapdet kan? mcm bz kalah menteri jek aku kan? tp..btl la...blk keje..sampai umah da kol 8mlm..mandi2..makan [kdg2 jek] buat pape yg ptt..tos zzzzz...sok pg kol 7.15 bgn..mandi2..p keje...camtulah rutin harian skang. Mcm pack sgt, padahal..nan adooo...

Mak abah xdek ni..p sabah. Melawat Along..haiyoo...sakan le mak. Ari tu dmm..kemain lg..ari senin aku kol..da elok..sempat la jugak aku melaser "hai mak..nak p jalan..idoppp...elok teros demam" wakakaka..ayat xhingat. Nasib mak xsumpah jadik batu. Mak gelak jek time aku ckp. Dia kata "nak p jalan...elok le.." Adoiii...nanti2 kalo aku pon mcm tu..ade can salahkan faktor keturunan...hik hik hik

Buat semua kengkawan..jaga diri korang bebaik..

Oh ya...aktiviti berkebun dan ternakan ikan yg dulunya aku gigih kini tepaksa d slowkan. Ceh...poyo!

No comments: