Wednesday, October 7, 2009

07 oct 09

Detik doblas malam, abe org pertama yg mengucapkannya.[syg abe lebeh camni..hik hik hik] Dia yg kononnya berjanji akan kol aku haram nak kol. dan..sampai skang..jam 8.30malam..dia masih sepi membisu. Tiada sebarang ucapan dari dia ataupon khabar. Mmg aku terasa. Tapi jalan ini yang aku pilih. Xapelah..malas nak pk. Let go sajork la...[walaupon dia da wish ari ahad ari tu, perasaannya xsama dgn wish detik doblas malam td]


Sms dari seorang teman yg pada mulanya sekadar mahu mengucapkan selamat hari lahir, berlanjutan sampai menjemput aku ke kenduri khawin beliau bln dpn. Tahniah beb.

Esok..aku ade misi. ehehe..oh ya..doakan kejayaan aku jumaat nanti okeh.

 
Oh ya...dan pada malamnye..bebudak yg salu main game kat tmpt keje aku, datang bawak mee goreng ngan kopok leko. Aku bleh plak memalu nak amek...hahaha...motif tetibe jadik pemalu..euwwwww

2 comments:

MisZ DeAnNa said...

owh..
epi belated bday yeeee..

epi2 slalu..

;p

Zue said...

thanx