Wednesday, January 27, 2010

hmm

Ari ni dia jengah blog saya. da lama dia xdatang singgah. macam dijangka..dia marah. saya xtau pujuk. ape yang saya tulis kat blog ni...luahan hati saya. Apa yang saya rasa. Saya tau...kalo saya di tempat dia pon, saya akan marah dan rasa kecik ati. Seolah2 saya xpernah menjaga ati orang yang saya sayang. Baik..saya xde peluang nak terangkan keadaan..nak jernihkan ape yang keruh. Saya harap..bile awak singgah lagi kat blog saya ni..awak baca dan awak faham. Bukan niat saya nak kecikkan ati awak

1. Gayot lama-lama
Saya mengaku..malam tu saya sengaja nak tgk reaksi awak. Saya nak tengok awak masih nak amek berat atau tak pasal saya. Itu bukan skandal ke hape. Cuma kawan biasa. Kawan chat saya. Yang setaon suda hilang. Tapi, saya nak awak tau jugak. Dia tau saya xbetul malam tu. Sebab...dia bleh tanye.."are u ok zue?" Dia ckp saya "diffrent person" malam tu. Dia kata, saya bkn zue yang dia kenal. Dan utk pengetahuan awak jugak, lepas pada malam tu..kami da xberhubung. Bole la dikatakan kami sekadar membuang masa merapu utk megisi ruang kosong sblm menutup mata. Saya juga mengaku, saya serba salah malam tu. Tapi..bile akal letak kat lutut...camtu la jadiknye. Saya akui..itu salah saya. Bukan saya xrespek awak..tp..saya terlalu mengikut hati

2. Cemburu
Awak, kalaulah rasa cemburu itu salah, atau keterlaluan, maafkan saya. Itu saya. Saya harap awak dapat menerima saya seadanya seperti mana saya menerima awak seadanya. Lagi pon cemburu tanda sayangkan?

3. Ayat-ayat dalam blog yang hampir kesemuanya menyakitkan ati awak
Ayat-ayat tu sume, saya tulis dalam keadaan emosi menguasai diri. Dengan deraian air mata. Sungguh! Saya xtipu. Tapi, saya nak awak tau, saya xbermaksud nak kecikkan ati awak

4. Orang lain
Tolong, jangan kata camtu. Walau ape pon da jadik..saya masih di sini. Setia pada awak. Walau pon hati saya selalu terusik di tambah lagi dgn sifat saya yang sensitif, saya masih zue yg awak kenal. Masih begitu. Bole la dikatakan keadaan menjadikkan kita mcm ni.

5. Maaf
Hanya itu mampu terucap. Tapi..senadainya saya tidak dimaafkan..saya..redha. Mungkin hati awak telah hancur dan luluh dengan perlakuan atau tulisan saya. Tapi...saya xbermaksud nak salahkan awak. Itu cuma ape yang saya rasa. Biasalah..sebelah pihak rasa macam ni..sblm lagi rasa mcm ni. dan sebenarnye kita si pelakon hebat yg berpura menjaga hati pasangan masing2..dan dengan gigih melukakan hati sendiri. Inikah yang dinamakan sayang? cinta?

6. Sayang...Cinta..Rindu
Masih utk awak. Masih seperti dulu. Kekal..sampai saat ini..


"CINTA ITU IBARAT SUKA BERSULAM DERITA. TANGISAN DALAM SENYUMAN"


- maafkan saya-
       zue

No comments: