Wednesday, January 20, 2010

Usah bicara tentang jujur andai kau sendiri xjujur padaku
usah bicara tentang kecewa andai kau sendiri sedang mengecewakan aku hakikatnya
usah bicara tentang kesalahanku andai kau sendiri tidak mahu mengakui kesalahanmu

tp..walau pon andaian..aku masih disitu
teguh menyakiti hati sendiri

andai ku tahu cinta ini...akan begini
pasti aku rela sendiri
biar sunyi
biar sepi
sekurang-kurangnya
hatiku tak disakiti

tapi..aku percaya
ada sebab dan alasan mengapa ini terjadi
biarlah aku katakan...
aku sudah sendiri
betol...aku buat keputusan
untuk sendiri
walau dia ade di depan mata
juga di hati
tp..aku sedang keraskan hati
tabahkan hati
menyakiti hati
mengecewakan hati...
SENDIRI!


kau tak kan pernah tahu
kerna kau hanya tahu
hanya kau terluka
sedang kau fikir aku
bersuka ria dgn insan lain


tidak!
aku bkn begitu
tapi..sayang
kau xmemahami aku


andai kau kecewa
aku sejuta kali lebih kecewa

No comments: