Sunday, February 7, 2010

campo-campo

satu... cinta
- aku rasa, biarlah ia tetap macam dulu, Akan ku cuba pertahankan selagi ia masih milikku..selagi hatiku kepunyaanmu dan selagi hatimu milikku. andai jodoh kita tersekat di pertengahan..apalah dayaku tok menghalang, ku akui, cubaan yang datang kali ini amat menghimpit dada..tapi..aku mula faham..kau juga terseksa memperlakukan aku sebegini. Aku juga mula belajar tok memahami..apa yang sedang kau lakukan dan kadangkala aku dapat rasakan..kau seperti memikul beban yang berat namun sedaya upaya utk tidak kelihatan goyah dihadapan aku. Awak...apa pun juga..saya harap awak boleh hadapinya..dan saya akan tunggu saat awak meluahkan apa yg tersimpan dalam hati selama ini..saya syg awk..dan saya tau awk syg saya..cuma keadaan buat kita jadik macam ni...peace!

dua..kerja
Nampak macam aku sangat rajin p keje..sabtu ahad pon ke opis..tp...aku wat keje ke? keh keh keh..no komen ah

tiga...kawan
macam da lama aku xroger kengkawan. Bukan xmo roger..tp..aku letih la nanti sume ajak jumpe..wakakaka..lariksss

empat..famili
 Akak da kawen...Alang bln 6 nanti.. Along blk bulan 5..yahooo....miz u along..keh keh keh...Hmm...xde papelah....

lima..umo
Gua da 27 la taon ne..uwaaaaa...xsuke tol aku tulis 27 tuh..mcm hape jek aku rasa...nasib mak abah xpenah tanye pasal nikah kawen..org len plak yg sebok2..tu yang laju jek mulut aku

2 comments:

Ash Desh said...

uish kite sebaya dowh.. sangat tua kan.. huhu

Zue said...

hehehe..
la..baru tau ke kite sebaya?
adeii la...
bkn sangat tua
tp sedang ke arah itu
uwaaaaa