Saturday, January 9, 2010

terasa..terusik..

aku..terasa..sangat2..aku cemburu sangat2..hati mana yang xtersa bile org yg aku syg sepenuh hati.. disentuh oleh org lain. walau aku cuba buang perasaan tu, tp..ia ttp dtg. aku cuba anggap xde ape2..tp aku gagal. aku cuba faham mereka sekadar teman atau..adk beradik bak kata sidia..tp aku xmampu

kadnag-kadang aku terfikir..masih adekah rasa sayang antara mereka..atau..lebih dari itu. tapi, cpt2 aku pujuk hati..mereka xlebih dari apa yg mereka katakan...

aku....keliru..sangat2 keliru...dan..sekarang...aku memujuk hati..sendiri...bukan aku menyimpan segala rasa yang aku rasa..tp..aku sudah letih memberitahu..dan jawapnnya ttp sama..apekah kalo berteman baik..harus sampai begitu..sampai aku rasa seolah2...berkongsi dia dgn org lain?

dan..kalaulah ini...yg dikatakan karma..kerna pernah menduakan sum1..aku terima...tp..entah knp..aku masih xmampu melupak dia. dia jugak yg aku fikirkan...bkn aku xsayang dgn life skang..tp..aku rasa mcm masih ada kekurangan..sumting mising katanye...

moga aku kuat...walau air mata....ah! setan!

No comments: