Saturday, August 7, 2010

dugaanku benar belaka~

kah kah kah... ayat xbleh blak...tade la pape sgt pon..cuma...juz nak ingatkan diri sendiri..jangan la cpt percaya kat org laen.... percaya kata hati..sbb sllnye kata hatimu btl. wah! ayat puji diri xbleh blah!

Tapi betollah...ape yg aku sangka selama ni betul. Walaupon aku hanye tahu kebenaran tu...sekarang..tp aku bersyukur..sekurang2nye ape yg aku rasa adelah btl. So..no wonderlah..ape yg pernah terjadik dulu...ntah..buat mereka2 yg hatinye telah aku sakiti tanpa sedar..maafkan aku.. Pintaku hanya 1..kadang2..sesuatu perkara itu harus dijawab dgn jujur..bukan menjawab dgn persoalan kembali

Bukan mengungkit..bukan ade rasa syg..cuma kecewa... knp...xmau berterus terang? kenapa xjujur bila menjawab..dan akhirnye aku juga diletakkan di petak pesalah..aku faham..dan sgt2 faham...thanks...

kejujuran itu segala2nye.. kata2 dan lenggok badan..bukan difahami tiap insan... ingatlah...xtau bertanye...bila bertanye...jawablah...bukan bertanye kembali... daaaa~


pst : usah ditanye...ape dan kenapa..anggap saje... ini rasa hati yg lama disimpan..daaaaa~

No comments: