Friday, July 30, 2010

Mael dalam kenangan

29.07.02010

Niat yg pada mulanye sekadar menghantar sms minta dtg umah bertukar hiba. Badan jadik sejuk..mud mula..kurang...

Sungguh! aku terkejut. Seseorang yang aku kenali.. 'pergi'. Walaupon perkenalan kami hanya setahun dua..tp..aku dan dia sudah menjadi rapat. Dia sudah aku anggap mcm adk sdrk Perit sguh dugaan yg dialaminye. Entah bila aku pon xpasti.. sejak bila leukimia itu menjadi darah dagingnya..

Mael.... damailah kau disana...moga rohmu ditempatkan dikalangan insan yg soleh...


5 comments:

MisZ DeAnNa said...

al fatihah..

Zue said...

deanna : ade lg eh kamu.. ingat da tamau singgah

Misz Deanna said...

ade laaa..

cuma x tinggal jejak jee.

hihi..

Anonymous said...

zue malas login : cis...dah la tamau tgl jejak..blog pribet..pastu x invite kite..sob sob sob

MisZ DeAnNa said...

eh..

mmg xde invite2 laa..

jom la request..

nnti sayer approve yee..