Wednesday, June 16, 2010

pamili saya

hmm... tahun ni je... bertambah 2 org dlm pamili aku...(adk ipo) oh....moga mereka kekal berkasih sayang hingga akhir hayat

Along plak da dok skali kat umah. Rindu kat Afiq yg comel. Cute gile bila dia sebut MakNah.. pttnye Makngah...tp..xreti sebut g...tos jadik camtu..Lagi2 bila dia jacau2 org sebut "comel-comel". Sumpah! memang comel giler...

Aku ? Mcm ni jelah. Keje..balik..keje..balik..ujung mgu p umah ehem2..ops...awal bulan blk kg. keh keh keh..macam pax plak kan? poyo ah

Alang.. slmt pengantin baru. Hope bleh jadik asben yg baek. kurangkan sket panas baran tu. Ingat tu (pesan beria..mcm dia baca) hahaha

Akak.. Da makin gemok. Abisla ko..dia2 jek kite diet bersama. Agaknye kalo da kawen mmg kene gemok2 eh. baru org kata cukup makan minum. Wakakaka.. matila aku kutuk adk sdrk

Din.. mamat ni skang mcm OKB aku tgk. Da pandai bikin2 moto. Tp..mangsa dia adk la. Din tu cam aku jek..pandai start moto..jalan. Mende lain xtau. hahahahaharamjadah betol....tp xpe..dia da banyak berubah pas keje. Tp yg xbestnye bila aku blk kg..jarang tgk muka dia. Kadang aku xnampak pon dia. keje bole..keje bola. Tu ah keje dia. Ni musim bola..kompom mak muncung xpat tgk tv..kesian mak..huhuhu

Adik .. smlm dia kol. Kata da dpt keje. Temporary dok umah akak. Keje rajin2 eh dia. Awal bulan angah roger...har har har

Mak n Abah...  Rasanya mcm org da jarang blk kg skang. Mahaplah. Anakmu ini bukan tamau blk..tp...adohhh.....nanti awal bulan org blk eh. Merempit ngan adk dr sban.

Sob..sob..sob... rindu meke semua...sob..sob..sob..mak....org demam...abah..org demam....sob..sob...sob..

No comments: