Wednesday, May 12, 2010

karma

sedang aku gigih berpesbuk dgn perot yg kenyang dan ati yg senang sbb bos tade..tetibe aku jumpa sesuatu yg aku rasa sangat2 haibat. Apekah? oh..itu cerita lama..tapi..aku puas. Akhirnya dia dpt pembalasan setimpal. Bukan bermaksud aku berdendam tapi apa yg terjadi padanya aku anggap karma mcm yg selalu kawan2 aku katakan. Sekarang aku akui dgn pepatah ni " jangan tinggalkan org yg kita sayang hanya kerna sesorang yg pernah kite cinta datang"

Dulu...kasih aku dan dia berkecai hanya kerna dia mahu mengejar cinta lama yg kononnya sudah lama di dada. Aku lepaskan kerna aku mula paham.aku bukan siapa2 di hatinya. Hanya sekadar persinggahan.
dan bila aku terjumpa akan keluh kesah dan karma yang dia telah hadapi...aku bersyukur..bukan kerna ape yang menimpanya tp..aku bersyukur kerna mataku sudah terbuka luas. Ade hikmah atas ape yg jadik.

Terima kasih utk segalanya. Aku mula paham apa itu pura-pura.

Ops..encek kelapa..kalo baca jgn marah2 ok..tade pon nak ingat citer lama..juz mcm nak lepaskan ape yg sy rasa...hehehehe..lebiu

encek kelapa? kah kah kah

No comments: