Monday, April 19, 2010

Hmmm

tak faham dgn ape yg sdg terjadik skang ni. atau aku yg sedang berpura2 xtau.
xmahu menyalahkan sesiapa...cukup sekadar semua tahu d mana silapnye
malas mahu membuka cerita... nanti lain pula jadiknye
biarlah ape yg jadik... biarlah...biarlah...
aku dah xkuasa

cinta yg dulu pernah bercambah d hati kini semakin mekar. apekah ini satu persinggahan spt cinta sblm ini? aku akui aku takut utk merasai sakitnye kehilangan. tp sll jugak aku akan melaluinya. bila org lain kata aku kuat. tabah. sebenarnye mereka silap. aku juga merasa sakit. sangat-sangat. cuma aku pendamkan ape aku rasa. bila aku meluahkan... aku tahu akan ade pihak yg terasa. aku xkisah kalau org lain meletakkan semua kesalahan atas bahu aku. x ape. asalkan org lain bergumbira.

mungkin ssh utk org lain faham dgn aku. kepala batu. xdgr ckp. ikot kepala sdrk. tp... aku tak pedulik. sebab.. bagi aku... sesiapa pun boleh memahami org lain kalo di beri peluang. aku tak mintak banyak. beri peluang pada diri korang tok memahami aku spt mana aku cuba memahami korang. jgn di sebabkan aku berperangai gila-gila, maka aku d anggap sebagai org yg langsung xkisah. ingatlah. aku juga insan. aku juga wanita. aku juga perempuan. aku juga punya perasaan. ada masa aku juga mahu di fahami

cinta itu datang dan pergi. kerap juga ia menyakiti. selalu juga ia menggembirakan. biarlah cinta yg sedang mekar ini terus mekar

last... knp bila aku sudah mula rasa mahu bersahabat... aku juga semakin keliru...knp persahabatan ini benar2 menguji aku? jahat sgt ke aku?

dah la..lama da merepek...daaaaaaaaaa


ops..aku xkeje ari ni..mc...muka kuor bintik2 merah. da mcm skirt minnie mouse da muka ni. nasib doc bg mc. tp..ubat krim dia busuk. xsuke!

No comments: